ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΤΥΧΗΜΕΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΦΕ

Ένα από τα συνδεδεμένα αντικείμενα μετά το πρωινό ξύπνημα είναι και ο πρωινός μας καφές.Με πληθώρα νέων επιχειρήσεων και προϊόντων ο ευρύτερος κλάδος της καφεστίασης αποτελεί γόνιμο έδαφος για κάθε επενδυτή ή αυτοαπασχολούμενο. Ποιά είναι όμως τα κρίσιμα σημεία ελέγχου για έναν νέο επενδυτή?

  1. Η δημιουργία ενός σταθερού επιχειρηματικού σχεδιασμού: Το επιχειρηματικό σχέδιο συνιστά ένα έγγραφο, το οποίο εξηγεί τι ακριβώς είναι η επιχείρησή σας, πώς θα είναι κερδοφόρα, ορίζει τη βάση πελατών σας, εξερευνά τους ανταγωνιστές, τα σχέδια για την ανάπτυξη, και παρέχει στρατηγικές αντιμετώπισης προβλημάτων θα πρέπει να χρειάζεστε βοήθεια για την επίτευξη των στόχων σας.
  2. Η επιλογή του σωστού σημείου:Η επιτυχία ενός καφέ, αποτελεί συνδυασμό πληθώρας φανερών και μη συντελεστών. Ένα συχνό λάθος στο οποίο προβαίνουν πολλά startup concept στον χώρο της καφεστίασης είναι η υποβάθμιση της σημασίας της επιλογής του κατάλληλου σημείου ή/και της δυναμικής του
  3. Η εσωτερική διαμόρφωση του καταστήματος:Ο αποτελεσματικός σχεδιασμός του εσωτερικού ενός καταστήματος είναι ζωτικής σημασίας.Επιτυγχάνεται καλύτερη τοποθέτηση και ροή πελατών από και προς το κατάστημα.Ελαχιστοποιείται ο χρόνος παραγγελιοληψίας, παρασκευής των προϊόντων και ανεφοδιασμού των αντίστοιχων πόστων (κουζίνα, μπουφές, κ.α.), ενισχύοντας το μοντέλο και τους χρόνους εξυπηρέτησης.
  4. Η έρευνα αγοράς:Η αποτελεσματική προμήθεια πρώτων υλών και εξοπλισμού είναι καίριας σημασίας διαδικασία τόσο για την εξοικονόμηση πόρων στο κεφάλαιο κίνησης όσο και στην προσφορά του τελικού προϊόντος/υπηρεσίας στον τελικό χρήστη.
  5.  Μάρκετινγκ πριν τα εγκαίνια: Αν ξεκινήσετε τις ενέργειες τοπικού μάρκετινγκ την ημέρα που ανοίγετε, είναι ήδη αργά. Την ημέρα των εγκαινίων, θέλετε ήδη ενθουσιασμένους ανθρώπους που έχουν έρθει. Για να το κάνετε αυτό, θα πρέπει να αρχίσει η αντίστοιχη στρατηγική μάρκετινγκ αρκετούς μήνες πριν να ανοίξετε.
  6.  Αποτελεσματική Στελέχωση και Ένθεση :Η προσέλκυση, αξιολόγηση και ένθεση του απαραίτητου προσωπικού αποτελεί μια χρονοβόρα και σημαντική διεργασία στο άνοιγμα του καταστήματος σας. Η χρονοπρογραμματισμός και τα επιμέρους βήματα πρόσληψης νέου προσωπικού θα πρέπει να είναι συνυφασμένα με το αντίστοιχο επιχειρηματικό σχέδιο.Η δικτύωση με την τοπική κοινωνία αποτελεί επίσης σημαντική παράμετρο στο άνοιγμα του καταστήματος σας. Ακόμα και αν το προϊόν, η τοποθεσία και η εξυπηρέτηση είναι η καλύτερη, μεγέθη όπως η επαναληψιμότητα και η προβολή του καταστήματος, εξαρτώνται και από ποιοτικούς παράγοντες όπως οι σχέσεις με τους τοπικούς εμπόρους και επαγγελματίες.